Hårda byxspjut och Viljo, ja den gamle gottegrise...eh...svinet...

Länge hade jag gått och suktat efter att lägga en ordentlig beställning, men hejdat mig då jag inte vill låta lusten kväva hela begäret. Det vackra och underbara blir så mycket härligare med en ordentlig "twist" och inget går upp mot att gå och känna sig syndigt smutsig. Jag var tvungen att ge efter och kastade mig över formuläret och fick ihop en riktig stygg och mysig lista.

 

  1. Mjuka killar - Hårda byxspjut. 180 min. Tyskdubbat. OBS: VHS

  2. Hitta hem dit bajset bor. 71 minuter med Jeff Stryker.

  3. Best of "Golden shower" in Cuba.

  4. Batikhäxornas guide till bra hemmahårdporr MED kroppsbehåring.

 

Givetvis kom jag över "the limit" och skulle få en uppblåsbar figur på köpet. Gud som jag har väntat. Gud som jag har trånat. Tiden har inte gått fort nog så jag har ställt fram alla klockorna i huset ett par timmar. Tyvärr så har det inte hjälp. Attans.

 

I dag så trodde jag att det skulle stöna till i fickan på mig (jag har ett ljudklipp från en sexfest med Unga Feminister som sms-signal) för att tala om att jag hade ett hårt paket att hämta. Tji fick jag. Hela jag darrade och hela tillvaron blev jobbigare och jobbigare. Vad skulle jag göra? Till sist gjorde jag en jäkla raid på Postens hemsida och CDON och fick tag i personnumret, ja eller kollinummer då om man ska vara "pk". Nu jävlar fick jag tag i paketet och... Men vad är detta?


 

Svensk Maffia, Livet Deluxe och Patrik Sjöbergs självbiografi. Vad är det för idiot som har beställt detta? Var är mina varor? Jaja... Jag får väl läsa lite vad Viljo hade för sig. Den jäkla gottegrise...eh...svinet.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0