Dulee = Senil?

Jag läser att Dulee Johnson inte är nöjd över hur AIK har behandlat honom. Enligt honom så var han med och tog upp AIK i Allsvenskan igen och spelade i Superettan med Solnalaget. Konstigt? AIK spelade i Superettan 2005 och Dulee skrev på för AIK 2006. När man sen tänker hur han tycker att han blir felaktigt behandlad och hur åtalen mot honom är illa skötta så undrar man hur han klarar ett förhör eller en rättegång? Jag tror att man kommer ihåg hurvida man var med och tog upp AIK eller inte, ja OM man har alla kossorna i ladan...

Expressens intervju med Dulee: http://fotboll.expressen.se/nyheter/1.2301684/dulee-johnson-jag-ville-ta-mitt-liv

"- Jag fick inte sparken från AIK. Jag ville lämna klubben för länge sedan. Efter vi vann guldet. Jag har spelat i Sverige och gjort allt. Jag har spelat i superettan och tagit klubben upp."

Sen: Borde man inte som journalist kolla upp sådant?

Kommentarer
Postat av: Sanningen

Ja du har rätt, han klarar inte ett förhör,vem tror du har utnyttjat det till max....

Det är skönt att påpeka att det inte finns någon rätt visa och att vårt rättssystem kan missbrukas av vem som helst, även av de som har det som arbete att skydda och försvara.

2011-01-26 @ 10:07:06
Postat av: Anonym

Ja du har rätt, han klarar inte ett förhör,vem tror du har utnyttjat det till max....

Det är skönt att påpeka att det inte finns någon rätt visa och att vårt rättssystem kan missbrukas av vem som helst, även av de som har det som arbete att skydda och försvara.

2011-01-26 @ 10:08:24
Postat av: Sanningen

Jag tycker även att det är dags för tjejen att avslöja vem som verkligen ligger bakom det här.

2011-01-26 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0