SMS från en nu vettskrämd (?) pappa...

Jag fick precis ett SMS som inte var till mig egentligen utan till en dotter (?) från en snäll pappa (?).

"Ha det nu så kul ikväll och ta det försiktigt lilla gumman och ring när ni ska hem så kommer jag eller mamma och hämtar er./pappa"

Hehe... Detta kunde jag inte missa så jag svarade:

"Hej pappsin. Du behöver nog inte hämta oss för jag ska försöka sova hos Hamid och Nezam inatt. Jag har fått dagen-efter-piller av mamma, men jag har lovat att inte säga något till dig. Bli nu inte sur eller orolig. Jag har riktig sprit också och ska aldrig röka nått mer. Ha nu en skön kväll med mamsi. Kjamkjam."

Nå? Jag är lite orolig över att jag har sms:at från min egen telefon och numret jag fick sms:et från är oreggat. Hrm...? Dock är jag ganska så nöjd...

Och nej: Har inte fått fler SMS - tyvärr! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0