Sådana man vill utrota i t ex Landskrona...

Vissa ställer bara till ofog och sprider sig som pesten i vår avlånga land. Dessa äckliga kryp som ingen normal människa vill ha att göra med attackerar oskyldiga och biter sig fast och suger ut det de vill ha utan att fråga först. När man ser dem så vill man bara skrika: "Ut med packet", men man hejdar sig för skulle man ställa sig och skrika det så lär man bli stämplad som knäpp och fientlig.

Jag tycker att de är äckliga och vill helst använda redskap när jag ska avlägsna dem. Många tycker att man ska skicka tillbaka dem där de kommer ifrån, men det vill inte jag. Dränkt dem, krossa dem eller bränn dem så de aldrig får chansen att föröka sig. Det finns inget straff egentligen som är tillräckligt hårt för dessa parasiter så jag hoppas verkligen att alla ställer sig upp och visar sitt avståndstagande.

Jag är inte rädd för att visa bild på dem och nedan ser ni ondskan:



Och brodern:



Säsongen för dessa bastarder är här och jag gör mitt bästa för att ta död på dem.

Och: Nej, jag kommer inte att backa för dessa vidriga kryp måste dödas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0