En olycka kommer sällan ensam...

Vaknade med huvudvärk och när jag väl kunde ta mig ur sängen och nerför trappan så kom Wilma springandes. En ganska otrevlig lukt hade fått mig att ana oråd och detta var det som mötte mig inne i duschen:



Wilma hade blivit magsjuk och det är vid sådana tillfällen som jag blir helt förstörd inom mig. Jag är så oerhört känslig när ett djur och då helst om det är mitt eget djur som är sjukt. De är så utlämnade och i och med att de inte kan säga vad de "felar" så gör det så ont i mig. Nu var det troligen bara något som hon ätit för efter några rundor så verkade hon pigg igen och det gör en lite lugnare.

Nu är hon så duktig och klok att vid sådana här tillfällen så går hon in i duschen och gör sina behov. Hon är inte världens mest lydiga hund och hon är ganska bortskämd, men hon är så otroligt snäll och klok.

Aha! Ni tyckte att detta var äckligt, ja fotot alltså. Då ska ni tänka på min arbetskamrat och min chef som fick detta MMS:at till sig lagom till frukost. Jag fick ju "vadda" (alla andra "vabbar" ju i tid och otid i detta samhälle) ett par timmar och ville bara bevisa att det inte var något SKITSNACK...



En pigg Wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0