Här är svaret varför polisen tog mig

Läste på aftonbladet om hur polisbefäl uppmanar trafikpoliserna att "lägga på ett kol" att bötfälla folk i trafiken för att uppnå sina nyckeltal - typ. Då var det inte så konstigt att man behandlade mig som en trafikterrorist när jag hade glömt ta på mig bilbältet och gav mig 1500:- i böter. Vilka jäkla svin! Hoppas de får svininfluensan eller på något annat sätt får lida ordentligt.

Man har alltid hört om hur körskolor håller sina elever längre än nödvändigt, vägverket "kuggar" si och så många bara för att få in mer pengar och hur många andra branscher som helst som på något sätt saltar räkningar (bilprovningen - någon?) för oss dödliga. Det är INTE konspirationer utan det ÄR verkligheten. De är bluffmakare allihopa. Bara att nacka av!

Kommentarer
Postat av: olatidman

hahaha fan va skön blogg!

2009-11-13 @ 20:08:46
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0