Ibland lämnar han Ekeby för större uppdrag...

Fantomen lämnade ibland sina pygméer och begav sig ut på gatorna som en vanlig man. Idag lämnade jag Sverige och hamnade i en huvudstad i väster där Lars Winnerbäck hittade Söndermarken och resten vet ni. Själv har jag en dröm om något större (sorry för den plankningen Lasse) och bättre än det som varit och det man har. Jag tror inte jag hade passat in i en storstad med folk folk folk överallt och där man måste passa tider och fickparkera så jag stannar här, kryper tillbaka under min sten och fortsätter att drömma.


Bildtext: Världen, den riktiga, skrämmer mig...


Bildtext: Näsan mot rutan och vidare mot kontinenten...

Det var i Danmark jag var och insöp information om hur man jobbar och inte någon grön eller "lillen en". Vi åkte 08:00 och kom hem lite efter 18:00 så det var en ganska lång dag. Innan trippen så var jag inne och la till rätta det dagliga samt gjorde undan lite annat. Lite senare satt jag på den skrämmande bron och bad böner att inte någon terrorist skulle ramma den med en 747:a eller en bomb skulle detonera i tunneln...


Bildtext: Bron från Köpenhamn




Bildtext: "Här under vattet är jag blå" Under Öresund (!) i bil...

Nu, väl hemma, har jag skickat i väg min mor till staterna och fattar inte hur man vågar spendera 13-16 timmar i flygplan UTAN stesolid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0