Sömnig måndag utan fått något gjort

Vissa dagar lever man bara upp utan att göra något alls. Som denna t ex. Gick upp lite i elva och försökte jaga ut Wilma på gräset så hon skulle kissa, men hon låg bara kvar i sin stol och glodde på mig och somnade om igen. Alltså: Hon hade inte kissat på 13-14 timmar! Jag springer ju och pissar i parti och minut och då menar jag verkligen springer.

Väl uppe kollade jag igenom nyhetssajterna och texttv (vissa sajter gör idiotgrejer till nyheter) och var helt matt i kroppen och fortfarande trött. Inte förrän 14:00 orkade jag ta mig ner till affären för att köpa frukost och gå en liten sväng med Wilma. När det gäller att åka bil, ja då är hon framme, men vägrar kissa i trädgården så jag måste ta på henne koppel och gå över i den lilla parken framför huset.

Sen var det samma sak efter att jag kommit hem och käkat min lättfil och mackor: Dödstrött! Jag spelade en pokerturnering (vann inget idag - f*n) och sen somnade jag i soffan och vaknade av att Wilma ville in. Sen? Jo jag somnade igen...

Nu sitter jag och är heltrött och omotiverad. Det är roligt nästan jämt...


Bildtext: Har fått se regnbågen i alla fall...Jippie!

Och: Hela huset är i en enda stor röra. Ja: Riktig röra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0