Osmakligt har fått en helt ny mening...

Ingen kan ha undgått att någon kille vid namn Michael Jackson i USA har satt skorna samt hängt upp skylten och att folk tar livet av sig för att möta honom på andra sidan och en rad andra stolligheter för dumma att ens nämnas. Jag förstår att man bli ledsen när någon nära går bort och man får destruktiva tankar, men detta i USA har blivit för bra. Nu ska jag inte dra upp alla pedofilrykten som omgav honom, men han hade en livsstil som inbjuder en att tvivla på hans omdöme. Leva med en apa, dricka mjölk och käka kakor i sängen med minderåriga (sorry) och, ja ni vet själv...


Nu ska man lägga liket i en glaskista och låta folk beskåda honom en sista gång innan han stoppas ner i jorden. Hallå? Är det värdighet? Är detta klokt? Nog för att viss musik han skrev var bra men det är ingen gud eller övermänniska vi pratar om. Att bara komma på den tanken får mig att må illa och ordet osmakligt får för mig en helt ny dimension. Låt han vara död ifred och håll inte på och gör det hela till med cirkus än det redan är och har varit. Det är bra nu. Det räcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0