Japp "T": Jag råkar alltid ut för något!

Alltid, eller nästan alltid, när jag ska göra något så händer något som gör att det blir försenat eller får skjutas upp. Ska jag t ex köra några kompisar in till stan (detta har hänt) och man har varit lite avig först så får jag punktering eller annat haveri med bilen. Man skulle kunna rabbla upp hur många saker som helst för jag drabbas alltid av det oförväntade, men jag nöjer mig med att visa hur det gick med min duschslang innan när jag verkligen behövde duscha...

Håll till godo: Duschslangsbrott! Hur många gånger händer det?


Bildtext: Den bara brast. Rakt av utan några ryck eller slit! Kaboommmmm!

Som tur är så har jag min kusin och duschslangslangare (det var väl fyndigt?) bara några gator bort och han har allt i sina gömslen och vrår! Tack Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0