Läckan är källan till oron...

Jag trodde inte att det var sant när jag fick höra vilket brydderi jag skapat med min blogg bland folk i svartgula trikåer och vilken häxjakt som pågår för att "röka ut källan" som läcker uppgifter till mig. Känns som Kim Jung Il börjat husera lite väl häftigt när spelare hängs ut till höger och vänster, styrelsefolk bli anklagade över att "prata" med mig och andra vågar prata med folk som inte bor bakom ridån till det "stängda" landet. Det verkar som det är ok att leka Stalin och Lars-Tommy (ni kommer ihåg VM i Sydkorea/Japan och Ljungbergs och Mellbergs bråk inte hände - trots alla såg och filmade det) än idag. Utrota och förfölj de som inte ser upp till "the great leader" och förneka att det händer saker innanför dörrarna. Jag tycker nästan det är obehagligt att man kan gå så långt att man nästan vill förbjuda eller i alla fall starkt förmedla budskapet att man inte ska "gå in där" för där är inte som här. Ojojoj. Lenin, Stalin, Saddam, Kim Il Sung och Mao ler ifrån sin plats bland molnen och älskar att man fortfarande har viljan (dock inte förmågan) att stänga in folk.

Om, Ja OM det finns någon läcka (herregud - det är fan på lingonnivå) så är det väl bara sunt att folk pratar med varandra och berättar hur det är uppe i klubben, eller har jag fel? Det är ju inte precis så att man äventyrar någon stor transfer eller får något gigantiskt publiktapp om man, nej föresten: Detta är meningslöst, ja fullkomligt meningslöst! I vissas drömmar så är alla likadana och tycker likadant om allt. man får inte tycka att det nya klubbmärket ser ut som en dagisteckning, att laget sög under fjolåret och att man tycker det är konstigt att folk säger att "vi har sååååå bra sammanhållning i laget" när folk slåss på träningarna, spelare och tränare skriker åt varandra så spelaren lämnar planen och laget för resten av säsongen.

Är det jag som är knepig och kass i skallen med dessa funderingar så är jag glad för det!

Nu lägger jag det bakom mig, för en stund, och fortsätter att jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0