Dyrköpt Rögleseger igår

Börjar komma ihåg vad som hände igår: Jag var ju i Lindab Arena och såg en väldigt spännande match mellan RBK - HV71. Vi käkade i restaurangen och gick ut och kollade matchen när det var dags. Sen i pauserna gick vi in och drack kaffe m.m... Detta var en jäkla höjdare kan jag berätta. Riktigt lyxigt! Sprang på Staffan Lindeborg och en massa andra kändisar i kön till salladsbuffén. De har ett tradigt liv de: Åker runt och kollar på hockey och glider lite...



Sen efter matchen (jo vi var kvar så pass länge att de inte serverade oss mer och fick be oss gå...haha) kom bägge lagen upp för att käka och då passade vi på att intervjua dem. Vet inte om alla uppskattade det...hehe...Tänk er själv: Fyra gubbar (sorry...) och jag, ganska snygga och bra (det blir man ju av sprit), satt och kallade på spelarna en efter en. Men: Vi var faktiskt ganska trevliga mot dem. Gratulerade dem hjärtligt. The Abbott Brothers är jäkligt trevliga i alla fall. Fattar inte om de fattade min engelska...*hrm*

Roligast var när jag fick HV71's båda materialare till bordet och jag gav dem lite tips...Ja, att de skulle sluta slipa spelarnas skridskor så snett... Detta var väl lagom populärt efter deras förlust...haha

Men men: Nu till en annan sak: Nihlstorp blev skadad. Jo det är sant. Tror det hände i slutsekunden. Hans ben bara vek sig och han fick ledas av isen. Sen efter matchen kom han upp i restaurangen och då haltade han väldigt mycket. jag frågade om skulle stå nästa match, och då skrattade han lite och nickade. Men: Det är ju inte första gången de mörkar skador i Rögle...Och det är inte första gången de mörkar skada på Nihlstorp... Jaja... Ni läste det här först.

Sedan måste man bara vara imponerad av dessa Abbottbröder. Wow!

Kommentarer
Postat av: Andersson

Chris Abbott - Cam(?) Abbot



Jag var där Jey jey... satt precis bredvid klacken. Jag och törner höll på att urarta

2009-01-06 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0