Präktig skandal: Redan KRIS i Ekeby GIF!

Gårdagens inlägg/krönika hann inte få fotfäste innan Ekeby GIF (gud så fånigt namn!) tappade ansiktet och blottade sina lögner: Man fick lämna "WO" till första träningsmatchen mot Landskronalaget Besa. Illa? Tja en stor fet jävla skandal passar bättre! Här går man ut och mässar hur bra allt är och hur "proffsiga" man blivit så kan man inte ställa upp med lag i en sketen träningsmatch. Var är era sextio (60) spelare nu? Pinsamt och nu är det snudd på att börja kräva någon tar sitt ansvar...

Den "officiella", men hemliga, förklaringen ska vara att man saknar målvakt, men jag har hört att det ligger annat bakom. Personligen har man hoppats på ett bra Skrombergaår, men nu tvekar jag: Det kanske blir ett "inkörningsår" till... Har pratat med ett par stycken och jag har fått höra samma sak av alla: "- Det är som vanligt! Vi är inte så mycket folk på träningarna som man hade hoppas och sen är ju favoriseringen av "X" sjuk...haha! Du (jag då) skulle bara höra: Eh kan du då "X". Hörde du det "X". Bra "X". Vad säger du "X". X X X X... Men du (jag då igen) vet ju hur det ALLTID varit..."

Japp! Jag kan mina Papenheimare och vet att gåsen aldrig kan bli en svan och ränderna aldrig går ur!

Vad ska jag nu göra imorgon? Hade ju bokat en dag i L-a och så sviker Skrom...eh sorry! Så sviker Ekeby GIF redan! Jaja...Hoppas på bättring omgående för detta är uselt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0