Sedan sist...

Bloggandet har varit lika aktivt som mitt liv är för tillfället då jag har SEMESTER och det är något man gott kan stå ut med. Jag har dock hunnit med att fira jul, ta det extra lugnt och tittat på lite film. Såg Inglourious Basterds i går och den kan jag varmt rekommendera till alla som har en hjärna som kräver mer än någon "Ullaredtjosan" eller "en grueunges bekännelser" (Anna Anka). Se den!

Jag har även hunnit med att göra så jag slipper gå med en ful keps ovanpå knudan. Lite före och efter nedan.

Före: (?)



Efter: (?)



Sen har ju Wilma fått en hel del uppmärksamhet och julklappar också...


(här leker hon med Minnie)


(och här lär hon Elvis att veta hut)


(här passar hon julklapparna så inte Isa gör som hon gjort förr: Öppnar dem INNAN man får...)


(här är årets julklappsskörd som passas (vaktas) och avsmakas)

Jag har ju varit ute och gått en hel del och passat på att ta några, i mitt tycke, fina bilder. Se själva:







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0