Dog Skromberga GIF nu???

Serien är slut och Skromberga GIF slutade nästsist i den lägsta divisionen (Div 7) och det gör en mindre glad. Jag har blivit beskylld för att njuta när det går dåligt för Skromberga, men det kan jag dementera. När jag varit på plats och sett laget har jag blivit engagerad till den grad att jag skrikit till spelarna att skärpa sig, skynda sig och även berömt dem. Jag har alltid, ALLTID, stått upp för Skromberga GIF och tycker det är en våldtäkt att byta namn på klubben. Skromberga GIF är förankrat i byn och i Skåne så att byta namn till Ekeby FF eller vad det nu blir är hål i huvudet. Dock är det inte lika viktigt att spela i den gula tröjan och känna stolthet som, tja: Pengar?

Hur som helst så följer här två bilder och det är kanske några som kan se det roliga i detta, eller?

'
Surfar ni in på www.skrombergagif.se hittar ni något om "Allsvenskan" också...

Här har ni facit säsongen 2008...



...men nästa år kan det inte gå så mycket sämre... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0