"Jag vill bända upp dina ljumskar..."

Det händer att jag får både samtal och sms som jag inte ska ha, ja som är fel, och då brukar jag svara lite kul på dem... Idag ringde någon och spelade "Elouise" med arvingarna och den någon har både sms:at och ringt fel innan. Att "någon" inte lär sig...

BTW: Jo jag svarade genom att skicka ett SMS...

"Jag skulle vilja smeka dig förtroligt och bända upp dina ljumskar så de knakar som de gör på grillade kycklingar. Gud vad du gör mig knäsvag "XXX"! Sväljer du?"

Killen svarade just nu:

"Jag vet inte vem du är."

Hehehehehe. Du vill inte veta...

Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Fick ett sms en gång om hur skönt han tyckte de va igår o att han längtar tills nästa gång. Eeehhh...tänkte jag. Va gorde jag igår o varför kommer jag inte ihåg de. Han tyckte de va: Duktigt pinsamt! Hahahah

2008-11-22 @ 11:16:38
URL: http://goodliving.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0