Nu måste man ta sitt ansvar i Skromberga GIF

Vaknar efter en heldag på Bakken och går in på hd.se för att se hur det gått för Skromberga i går. Möts av dystra nyheter och läser att Wormo vunnit med 5-0, FEM-NOLL!!! Detta innebär att man på de tre senaste matcherna har en målskillnad på 1-20, ETT-TJUGO!!! Nu får man bli hur arg och hur ledsen man vill på mig, men jag lovar er: Detta hade aldrig hänt under min och Connys ledning - ALDRIG! Man ligger nästsist i tabellen med sju poäng och har bara Kropp bakom sig. Nu är det mer än pinsamt. Hoppas detta kan bli tändvätska, seriöst!


Kommentarer
Postat av: Calle T

Tar du och Conny över kan du räkna med mig och Kronprinsen av Ellestorp till nästa säsong...

2008-08-23 @ 16:21:36
Postat av: Förvånad

med den truppen skromberga har haft denna säsong så tycker jag att det är mer än konstigt att de ligger så illa till. Detta måste vara skrombergas sämsta säsong genom alla tider.



Nu måste ALLA SPELARE ta ett jävla tag och bevisa att det inte är något korpgäng som håller till på bruksvallen........

2008-08-24 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0