VM-kvalmatch mot Liechtenstein

Förr var fotboll på dödligt allvar för mig och en ynklig landskamp mot några kuvade albaner betydde allt. Nu retar jag mig bara på att man blundade för det faktum att folket i Albanien var fattigare än fattigast och folket var förtryckta av en kommunistisk regim som borde ha kärnvapenbombats för länge sedan. Jag kommer att komma tillbaka till det ämnet, men nu var det ju fotboll jag tänkte skriva om.

Sverige utan Zlatan? Och? Liechtenstein ska ju inte få låna bollen om man är förnuftig och tänker alpklart. Dock: Jag blir inte det minsta förvånad om det skiter sig rejält nere i alperna. Inte det minsta! Jag har mina känningar och har satt 2-0 till lilleputtslandet...

...men så är jag febersjuk också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0