All-Livs i Bjuv har/kan ha personal boendes i affären

När jag var i Bjuv för att handla så slog det mig att något inte stod riktigt rätt till. Personalen verkar dölja något och i och med att man sett att ICA säljer mattor och handdukar som barnarbetare gör, ja så började jag inse att jag kanske är något stort på spåren. Jag gjorde ett par uppseendeväckande upptäckter när jag såg "legor" i hyllorna och bland frukten. Trots mitt sökande efter svar inne i butiken så fann jag inget där som kunde styrka mina misstankar. Dock så lät inte avslöjandet vänta på sig utan när jag satte mig tillrätta med lite grillad kyckling och potatissallad så fick jag svart på vitt:



HEMLAGAD I BUTIKEN. Läs det igen: HEMLAGAD I BUTIKEN!

Någon måste därför bo inne i butiken och ha det som sitt hem. Nu ringer jag Janne Josefsson på Uppdrag granskning för nu ska vi ta de jävlarna!


Kommentarer
Postat av: Fotografen

Du får ta en titt på ratsit och se om där bor någon på den adressen.

2010-05-22 @ 11:33:48
URL: http://kameratrollet.se/brandbilder/
Postat av: Fredrik

Det är inte så att dem har gjort egen potatissallad i butiken, under arbetstid ??

2011-06-08 @ 11:30:46
Postat av: Jeppsson!!!

Fredrik: För att den ska vara "hemlagad" så bör det vara i ett hem och då bor någon där. Eller? :-)

2011-06-08 @ 22:46:23
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0