Sommarläsning i form av "Ett körsbärs husbilande..." - kanske?

Jag gillade "Ett päron till farsa" när jag var yngre och tyckte väl att den bästa filmen var den med jultemat. Den som utspelade sig i Europa var väl ok och därför är jag mäkta glad och stolt att kunna presentera "the re-make", fast i svenskt/österrikiskt realityformat här på bloggen: "Ett körsbärs husbilande till/på kontinenten" (inte helt bestämt - än).

 

Jag har redan blivit erbjuden stora summor för manuset och pga att det kommer att läggas ut löpande på bloggen så har jag fått patentskydda materialet samt sett till att upphovsrätten tillskrivs mig, med viss rätt till royalties till de medverkande. Har jag lite tur kan riktiga bilder från turen publiceras på bloggen, men förhandlingarna är inte riktigt inledda.

 

Jag måste ändå passa på att upplysa om att alla namn är fingerade (efternamnet på huvudpersonen är ändå dynamiskt) och att alla händelser ska läsas som fiktion, men man ska ha i åtanke att ibland är verkligheten snarlik sagan och tvärtom...

 

Håll ögonen öppna så kan en "pilot" komma när-som-helst...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0