Lost...

...eller rättare sagt "Den förlorade symbolen" med Dan Brown lär bli mitt sängsällskap ett par dagar framöver. Har läst alla hans andra romaner och började nyss med denna. Jag gillar sättet han skriver på för det är verkligen spännande och jag läste nästan de andra i ett svep.



Drömmen hade varit att skriva något själv en dag i bokform. Jag har flera idéer och läser en eller två personer det så hade jag varit nöjd. Dock är jag rädd att jag hade blivit oerhört personlig och så långt vet jag inte om jag hade klarat av att gå. Eller: Jo det hade jag, men? Det hade kanske bara blivit skit av det?

Jag får hålla mig till att blogga om mat, Wilma, mina klantigheter och andras misstag - ett tag till. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0