Pasta med sås? Jag har hemligheten!

Många gånger har jag vältrat mig i stora ord om hur duktig jag är i köket och jag kan bara konstatera att jag är exakt så bra som jag skriver. Igår var det potatisbullar, baconstekt purjolök och vitkålssallad med lingon (ni läste rätt) samt ännu mer lingon. Denna kvällen bjöd jag mig själv på fyra olika sorters pasta med en ny grym sås innehållandes: Bacon, korv, cream fraiche, gul lök, purjolök, soltorkade tomater, grillad paprika, ost och svartpeppar. Ojojojoj!


Detta ser kanske inte så gott ut, men så fel ögat kan ha!


Erkänner direkt: Japp! Dessa köper jag!

Och nu: Dagens mat:





Till sist: Har Mr "F" varit snäll kanske han blir överraskad med en sådan här (nedan)...




Kommentarer
Postat av: Jag

Hej! Jag har nyss startat upp en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

2010-04-29 @ 16:11:24
URL: http://snostilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0