Rhinocort, Lepheton, Panodil och Voltaren...

Jag är nog inte mycket sjukare än många andra just nu, men det är obehagligt när det slår lock för öronen utan man är beredd på det och ont gör det också. Sen kommer det rossliga i hals och bröst som en hockeytackling och man tappar luften lika fort som någon Anna Anka säger något politiskt inkorrekt. Med andra ord så är det förkylningstider och jag har varit kass i flera veckor nu. Ena dagen sover jag 18-20 timmar och nästa nästan inget alls pga huvudvärk och andra förkylningssymptom. Får jag inte svininfluensan så får nog ingen den. Jag håller er uppdaterade... (och gud så pigg man kan bli av lite mediciner)

Kommentarer
Postat av: Miss Nils

Jag eeee också sjuuuk!! Host host!! Men jag har bara svininfluensa light... Så de är de du har pysslat med på senaste. Då vet jag.... Säg till om du håller på och dö.

2009-09-19 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0