Som en guldfisk på torra land (med smärta och tårar)

De senaste dagarna har jag haft en enorm smärta i min rygg och det var riktigt illa i går och i morse. Jag skulle se "Kvällsöppet med Ekdal" och reste mig upp, ja och sen kom jag ingenstans mer än rakt ner på golvet med tårar i ögonen och en djävulsk smärta i ryggen. Jag var lika hjälplös som en tvådagars kattunge och det tog nästan en timme för mig att komma på fötter. Konstigt nog släppte det lite och då tänkte jag att jag skulle försöka ta mig uppför min branta trappa till sovrummet. Det höll på att gå åt helvete. Mitt i trappan låste sig ryggen igen och det var bland de jävligaste stegen och minuterna i mitt liv. Fy f-n vad det gjorde ont.



Det började egentligen i förrgår så de senaste dagarna har milt sagt varit en pina. Förutom tandvärk och nackspärr måste ryggskott/ryggont vara det jäkligaste som finns. Dock blir det bättre när man rör sig lite men det är ju svårt att springa rundor hela dagen om man jobbar i/med en dator 90 % av dagen. Men som tur är så har jag ett höj och sänkbart skrivbord på jobb så man kör ju lite "fridans" medan man pratar i telefon, mejlar och "det andra".

Tyvärr så känns det inte bättre så jag är orolig att det är svininfluensan som satt sig precis ovanför de härliga skinkorna. Undrar om tre timmars soffliggande och hockeytittande är kuren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0