Om Darin drabbas av gängvåldtäkt gråter inte jag...

Att göra en sådan grej som Darin gjort när han släppt Coldplays "Viva la vida" får mig att vilja spy på honom. Är det bra? När man ser att han ligger etta på D!G!listan så fattar jag varför jag var så hatisk mot "Fame factory" och IDOL redan från början. Detta är bottenskrapet av skiten som saknar all form av heder och borde få sina stämband bortopererade med tvång och enligt lag. Sen de som laddar ner skiten eller har mage att t ex tycka att Darin gör detta bra? Eh?

Jag dissar inte alla som tar sig an en gammal låt och gör en cover på den, men detta är ju helsjukt. Låt låten hinna bort från listorna med Coldplay INNAN du vill tillbaka i tonåringarnas soljus.

Kommentarer
Postat av: Niklas Broström

Håller med dig helt och hållet. Jag är ingen större fan av Coldplay heller och kan inte förstå hur dom kallas rockband. Men iallafall, hela tanken med en cover är väl att göra en låt bättre? hur tänkte dom när man ställde Darin i studion och gjorde en dansbandsversion av en redan dålig låt. Hatar grupper/artister som gör comeback med andras låtar.

Bra blogg by the way!

//Niklas

2009-11-07 @ 01:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0