Förtränger städbehovet och får panikångest

Fan! Jag vaknar tillräckligt tidigt för att kunna gå upp och käka en bra frukost, städa nedervåningen och tvätta all smutsig tvätt som ligger på golven här inne. Istället går jag igenom min hund och kollar så hon inte har äckliga fästingar, tittar/lyssnar på livelåtarna från Winnerbäcks senaste turné och kollar på videoklipp på 1000apor. Det är inte min starka sida att göra rätt prioriteringar när det gäller ordning och reda...

Men: Efter detta blogginlägg ska jag samla ihop allt löst som ligger överallt och sen ska jag tvätta lite. Att äta är inte lönt för jag hinner inte (och jag får inte för nils som är så snäll och kommenterar här på bloggen) så det får bli en eftermiddagsfrukost med Isa.

Så ja! Nu ska jag umgås med Ajax, Yes, Panasonic, Whirpool, Grumme, Ariel och en billig kopia av klorin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0