Detta tog bara 15-20 år...

Jag har spelat en hel del innebandy i mitt liv och det har varit allt från kompisgäng, korpen och aktivt. Ska inte påstå att jag har varit någon större stjärna (Jante ni vet...hehe), men fick vara med om en hel roligt i VV84 när vi vann DM, serien och turneringar. Det starkaste minnet är ändå när man spelade uppe i idrottshallen i Ekeby med "MK" och "eftersnacket" med Dasse i högform. På denna tiden var det Megafon (Ronny & Ragge) direkt efter det att man kom hem och det var på den nivån och under snacket låg. Denna Dasse var (är) otroligt rolig att höra på och han imiterade någon "Supervikarien" och det hördes skitroligt. Så idag när jag kollade på youtube hittade jag äntligen klippet jag letat efter i drygt femton år! Yes!
 

Nu kan jag äntligen få lugn i min själ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0