En tjock söndag...

Gick upp tidigt och har varit sjörövarpigg hela dagen. Skogspromenad med W och sen hem för att ta en snabbfika innan jag började med att tömma vedbingen på det sista innan nytt lass kommer hem. Dock är jag ganska trött, eller vansinnigt trött på hanteringen av vedeldning och inom kort ska jag installera en STOR varmvattensberedare och någon form av värmepump. Dock ska det ju sägas att trots det är 1800-tal att elda med ved så får man "dubbelvärme" till en 1/3-del av priset för olja.

Just nu pausar jag lite, men ska snart ta mig ner i källaren igen för städning och röjning då sotaren kommer imorgon. Måste komma ihåg att sätta upp stegen också för det har ju hänt att jag glömt det mer än en gång. Tror att han (sotaren) hatar mig för är det inte stegen jag har glömt så har jag inte gjort plats runt pannan och kanalen. Stackars människa...

En sak som jag verkligen ska unna mig är att slå på TV4-sport vid 16:30 och titta på Rögle mot AIK. Tror det kan bli en obehaglig match för RBK i eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Anna i växlen

2009-03-23 @ 20:13:20
URL: http://dasilva.blogg.se/
Postat av: Anna i växlen

Hej! Jodå, jag har det bra. Hur har du det själv nere i Skåne? Nej tyvärr så kommer jag inte att göra det.. Ringde och pratade med Mats men de kommer inte ta in några sommarvikarier alls denna sommaren, så jag jagar jobb på annat håll så mycket jag kan, har lite småpanik måste jag säga. Hade sett fram emot att sitta i växlen så det är lite synd.

2009-03-23 @ 20:16:35
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0