Den felande länken hittad

Japp! Ni läser rätt! Världens forskare kommer att slå på den stora trumman och rida på denna våg av lycka i fortsättningen: Det går att slippa undan baksmällan! I drygt tjugo år har jag haft världsmästarbältet i kategorin och burit det med bravur. Åtskilliga nätter, morgnar, dagar, kvällar och samma loop igen har jag spenderat i sängen, på golvet, i och på toaletten och ulkat, kräkt och haft starka tankar om hur död eller narkos kunnat befria mig från alkoholens efterdyningar men kanske är det slut med det nu?

Nu ska jag kanske inte vara för optimistisk för med tanke på att jag drack ytterst lite om man jämför med glansdagarna (en "halvliter" och sex öl på så kort tid som möjligt innan utgång som fyllegrund), men kanske hjärnan har tagit ett par steg framåt och tar de beslut som varit svåra innan? Nja... Jag tror mest på att jag drack måttligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0