Svensexa för och med min bästa kusin

Jag har en syster, men ingen bror så den platsen tar nog min kusin Daniel som är lika gammal (ung) som mig. Vi har följts åt genom livet med TBV, lekis och nioårig grundskola och alltid i samma klass, i samma grupp och vi har suttit sidan om varandra i klassrummet. Sedan åtta år tillbaka har vi samma arbetsgivare och trots vi inte umgås lika tätt som vi gjorde när vi var små så träffas vi ganska ofta.

Den senaste tiden har han varit ganska nervös för han ska gifta sig i sommar. Mest nervös har han varit över svensexan (detta erkänner han aldrig) och börjat skylla på att jag ringt och ställt dumma frågor etc... Igår var han helt lugn för han visste att hans blivande fru, Madde, skulle bli kidnappad till möhippa och hade därför planerat hela dagen med sin yngsta son. Det han inte visste var att jag hade fixat barnvakt redan i slutet av maj och de andra fixat och donat med allt annat så när tjejerna sprungit in genom deras källare för att ta Madde satt han lugnt i soffan och skulle äta frukost med lille Hugo. Big misstake... Då kom vi...

Svensexan blev väldigt lyckad och både "offer" och bödlar var nöjda med resultatet som jag bifogar i en youtubelänk nedan...(den snälla versionen...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0