Nu är det semester på riktigt - Yeay!

Har jobbat lite denna vecka, ja jobbat på riktigt, men nu är det riktig semester. Känns som man vill skriva: Usch så skönt! Så det gör jag. Egentligen blir det inte så farligt stor skillnad mot tidigare dagar i denna vecka utan det bli bara lite mer slit hemma. Det jag ska unna mig är att vara uppe länge, vakna utan väckarklocka (att väckas av sex mobillarm, två väckarklockor och två vanliga ringsignaler är som att Michael Jacksons doktor och Vince Vega kommer och väcker mig med en adrenalinspruta i hjärtat) och göra det som faller mig in och strunta i det andra. Mitt enda egentliga mål är att komma lite närmare ordning i hus och trädgård för varje dag som går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0