Målningen av trappan: Klar! (om det inte blir en andra strykning...)

Fortsätter att chockera mig själv och konstaterar att min trappa är målad och jag troligen blivit lite hög på kuppen i och med att det var riktig lackfärg jag använde. Troligen blir det en andra strykning redan imorgon och sen ska halkskydden på så jag slipper oroa mig för benbrott och hjärnskakning varje gång jag ska upp eller ner för den. Brant är bara förnamnet och jag har ramlat ner för den ett antal gånger och alldeles nykter - alla gånger utom en...


Bildtext: Japp! Ska ta elementet sen!

Och nedan det färdiga resultatet:


Bildtext: Så man blir tårögd, ja av ångorna...

Och: Min spacklade sida av trappan:


Bildtext: Visst blev det bra och fint! Jag gillar det i alla fall!

Kan bli så att jag sätter lister och kör och köper foder imorgon. Har nån dopat mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0