Inför tvångsförmyndare - nu!

Jag anser mig inte (längre) vara sådär djävulskt överdrivet smart och jag är inte heller felfri och kan vara lite blåögd ibland. Det går att lura mig, ja blåsa mig, men det får vara något relativt vettigt för att jag ska gå på det. Tänker på alla idioter som tror på "Nigeriabreven" eller de som sätter in pengar till personer som de blivit kära i via någon internetsajt och sen tycker att de blivit blåsta. Hallå? Är man så fruktansvärt dum i huvudet så får man skylla sig själv. Att man sen BERÄTTAR att man blivit "sol-och-vårad" i medier är bara ett sunt tecken att man inte ska gå lös utan borde antingen sitta på mentalsjukhus eller överväga att självmant sätta sig i den elektriska stolen.

Det finns så många korkade saker som folk går på att jag snart tappar tron på mänskligheten. SMS-lån? Hallå? Ringa, SMS:a, MMS:a och surfa med mobilen att man inte kan betala räkningen? Ni behöver vård - nu! Jag skrev precis på Facebook om hur korkade de var som trodde/tror på ett kedjebrev från sajtens grundare som påstår att om man inte skickar det vidare till femton st så avaktiveras ens konto och detta medför troligen att några blir så förnärmade att de tar bort mig från deras vänlista. Men det är rätt ok för min del. Är de så jäkla korkade så är det ingen förlust.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Tack, tycker också jag har fått fint. Din blogg är lika bra som alltid, brukar kika in här ibland.

Kram

2009-07-15 @ 01:33:07
URL: http://bitchqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0