Återvinningsgårdsbedrägeri och andra sophyss

Stod som en åsna mellan en massa hötappar och valde vad jag skulle göra och det blev återvinningsgårdarna i Ekeby och Bjuv. Bokade det största släp jag får ha bakom en bil och sen fyllade jag det med allt möjligt skräp. Två säckar bestod uteslutande av fryst mat som jag antingen inte gillar eller bara tog plats och givetvis fanns det en sophitler även i Bjuv. Nu lyckades jag få fram en "bra" säck med grovsopor så han höll sig passiv.
- Det blir jävligt dyrt om det är sorterbara sopor i de säckarna!
Yeah! Right!

Nu sitter jag bara och njuter åt mina lögner...

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahhaahaa Jeppson du är en stjärna i skymundan.. diggar dig!!!

2009-07-22 @ 17:24:21
URL: http://mysteriumamorvincitomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0