Zappande och det vill sig inte ordentligt

Nu är den röda korvgrytan på väg att bli brun (undrar var den befinner sig nu då?) och jag sitter i soffan för att hjälpa den på traven genom att titta på en hel radda program på TV'n. Vill inte riskera något dpa (diarré-pott-anfall) när jag och Wilma ska ut och gå i regnet så därför måste det smältas lite. Just nu är det Guldbaggegalan och den är ganska svårsmält. Försökte med PPV och Djurgården - LHC innan men eftersom Djurgården har medvind så gick det bara inte. Fan alltså! Jag lägger ca 10 000:-, ja ni läste rätt: tiotusen spänn, på tv-avgifter och jag har inget bra att glo på. Ska nog se över mina abonnemang framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0