Var är flickorna på TV2? Jag är desperat & har jobbat som fan...

Har varit hemma i knappt en timme, men har ändå hunnit med en hel del. Tvättar, tumlar, hängt upp tvätt, vikit tvätt, eldar, matat Wilma och lite till. Känner mig ganska duktig faktiskt. På jobbet har det varit fullt upp och att det är dåliga tider märks inte där jag är, eller: Det kanske bara bli mer och mer att göra för mig trots finanskris och lågkonjuktur? Mig gör det inget om jag har mycket att göra för då trivs jag bäst faktiskt. Men det är klart; det får ju inte bli så mycket att man inte hinner med eller gör jobbet dåligt för då mår jag ju också kass.

En annan sak som jag har hunnit göra nu när jag kom hem är att ha skrämt två telefonförsäljare eller liknande. Jag såg direkt att det var ett "sånt" nummer så jag svarade:
- Kom hit och ge mig en ordentlig omgång på direkten. Jag är full och desperat.
- Vaaaaaaaaaa? Klick. Tut tut.
Nähä? Han/hon ville inte sälja tänkte jag och la på luren. Det tog knappt tio minuter så ringde det igen, ett annat "sånt" nummer och jag svarade:
- Hoppas du ska sälja något äckligt kinky för jag är på det humöret idag. Ska du det eller? va? Va?
- Adjö! Klick.

Nu får jag bara hoppas att det verkligen var telefonförsäljare och inte någon bekant som sitter illa i det i 019-regionen...

Snart middagsdags. Knepigt ord det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0