Två utslagna

Kom precis hem från skogen och både jag och Wilma är ordentligt utmattade. Pinnkastning och kottsparkning är inget för klenisar. Oj vad vill höll på och vad länge vi höll på. Dock uppstod det problem vid Wilmas drickaställe: Bäcken var nästan "bonnafrösen" så jag fick ta till stenar, händer, fötter och pinnar för att bryta upp isen. Men det gick till slut och sen var det bara på det igen. På vägen tillbaka så knäppte jag denna bild. Det är vackert - ibland...



En sak som skrämmer mig lite är att folk kan höra hur jag pratar med henne. Det måste höras helsjukt när jag frågar om hon "kan söka ninan" eller "var är den fina bocken". Man är väl glyttig, men det kan jag bjuda på. Jag tycker ju om min hund och tycker det är så kul när hon har roligt.



Nu ringde "Restaurang Husgavel" och meddelade att det serveras köttfärslimpa, kokt potatis, brun sås och lingon. Det är sådant som gör en riktigt glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0