Oron sliter i min kropp

Det trycker lite över bröstet. Magen är i olag. Huvudet värker emellanåt. Känns inget vidare och gråten är nästan i halsen och kittlar. Men: Jag är inte direkt ledsen utan bara rastlös, orolig och typiskt i det sista stadiet av bakfyllan. Blir en pärs att försöka somna ikväll. Dels har jag vänt dygnet och dels det här med att sova dagen efter. Usch. Tror att jag ska dra ner ytterligare på min alkoholkonsumtion, om det går. Dricker jag så lite som jag redan gör så är det inte mycket att ta av.

Pratade med en kompis innan och han tyckte det "var bra för mig" att komma ut och få/ta en fylla. Kanske har han rätt? Det är ganska trevligt att träffa folk och göra något roligt. Ja ja, vi får väl se. Nu ska jag tillaga en middag beståendes av kåldolmar, sås och mos. Det ska bli gott! Sen ska jag ta på mig ordentligt, smälla igång MP3-spelaren och gå en lång runda med Wilma. Det är nog nyttigt en dag som den här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0