Nattvandring med Ekebys starke man...

Inatt när jag var ute med Wilma så sprang jag på mannen som har den stora affären i byn. Vi pratade om allt möjligt, men mest Skromberga GIF, eller Ekeby GIF, och ja: Det var en trevlig nattpromenad och samtal också. Snackade en hel del om nyförvärven och om hur det sett ut i klubben och hur det kommer se ut längre fram. Han är ganska så insatt och det var intressant att höra vad han tycker. Men huvudämnet var inte fotboll: Han var ute med dotterns hund som är en liknande ras som Wilma och de kommer VÄLDIGT bra överens om man säger så. Jag har varnat på han och dottern att blir där valpar så kommer jag ner med hälften av kullen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0