När man gör sig till blir det bara skit, eller smakar det -skit alltså!

Gjorde ett par hamburgare till middag innan och skulle vara lite avancerad. Tyvärr sprack det rejält. Jag fick en stor korg med fina ostar i julklapp och tänkte göra mina burgare extra lyxiga med fiiiiin ost i dem. Fy fan! Ja: Fy fan vad äckligt det blev. Antingen är det jag som inte förstår mig på det lite exklusiva eller så var jag helt enkelt överambitiös. Jag hade stekt bacon (igen), grovhackat lök, skurit upp kvisttomater och sallad och skulle ha en trevlig kväll för mig själv, men det höll på att sluta i katastrof, eller... Nåja. Nu hade jag ju fler bröd så det blev ganska ok ändå.

Men jag lärde mig en läxa i alla fall. Fin ost är inget för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0