Välkommen tillbaka och dra åt helvete!

I hela mitt liv har jag levt med migrän, huvudvärk, spänningshuvudvärk, ont i huvudet, nackspärr, nackont, ont i ögonen, ont i pannan, Hortons huvudvärk (inte jag dock) och alla former av smärta i avstickaren ovanpå axlarna och det har bara varit att acceptera liksom. Därför har de senaste månaderna varit väldigt bra för mig då jag inte haft en enda "riktig" sjukdag från jobb pga migrän (eller nåt annat heller för den delen), men det verkar bara ha varit lugnet före stormen och för bra för att vara sant. Jag har nämnligen haft en sinnessjuk migrän från och till sedan i onsdags då jag fick lämna in vid 13-tiden och idag har jag legat i sängen/soffan fram tills nyss. Visserligen jobbade jag både torsdag och fredag (halvdag) samt började ta tag i min djungel till trädgård, men hela tiden har den funnits nära till hands, ja min jävla migrän/huvudvärk. Nu börjar jag i alla fall kunna öppna ögonen lite så jag ska ta Wilma på en liten tur samt försöka handla lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0