Vad som har hänt:

Har varit en himla tuff vecka och jag har haft fler bollar i luften än en jonglör. Det har varit IKEA, fasanjakt (?), bingopromenad, återvinningskörning, trädgårdsarbete (djungelslaveri), hundrundor, fotbollssnack, oldboyserbjudande, spårning av..., matlagning, tvättning, diskning, städning, billagning, besiktningsplanering, besiktningsbeställning, släphyrning. fildelning och en massa annat. Kort sagt så har jag haft att göra hela tiden och ibland undrar man hur man ska hinna med allt som en person?

Just nu har jag hur mycket som helst att göra och vet inte var jag ska börja. Egentligen borde jag nog försöka äta något för jag har snart inte ätit på ett helt dygn. Vi får se vart det barkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0