PP = Pokerproffs...(syna billiga bluffar och fiska fiskar)

I går spelade jag en pokerturnering på nätet och vann tusen spänn. Visst: Det är inga fantasisummor, men med tanke på att det var 350 st med i turneringen och jag blev fyra så får jag vara nöjd. Dock ska det sägas att man var lite ringrostig efter över ett halvårs frånvaro från "pokerscenen" och att det inte är lika kul längre. Dock var det ganska kul att slå ut ett par fjantar som hade fått någon extra "logga" pga ranking, turneringsvinster och andra meritgrejer och de blev ganska matta när deras bluffar blev synade.

Pengarna jag vann kommer att gå till något så tråkigt som bilreparation och besiktning. Det är inte (alltid...*hrm*) så glamoröst att vara Björn Jeppsson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0