Jag älskar den globala uppvärmningen

Arvet efter Arn heter en bok som berättar om hur ättlingarna till denna Västgötska Tempelriddare ur Folkungaätten tar efter och grundar staten Sverige. Arvet efter Björn (japp: Nu ska det troligen hagla smädelser etc...) lär säkert inte bli lika storslaget och därför så kan jag passa på att unna mig att glädjas över den globala uppvärmningen och skita i efterföljande led. Jag ska fortsättningsvis leva nu och inte vara bitter, rädd eller ens bry mig om tafsörade tosingar som, nåja... Helt klart så välkomnar jag varmare klimat och har jag tur så får jag leva i medelhavsklimat de sista åren här uppe i norden.

När man slår en titt på väderprognosen och den visar att det ska bli högsommarvärme imorgon, ja i april, så blir man ganska glad. Fuck Pohlman! Det var inte bättre förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0