Vad fan har kristendom med livet att göra?

När jag hör ordet kristen så tänker jag inte så mycket på killen nere i Palestina som söp med horor och hade gruppsex med sina "lärljungar". Jag tänker inte heller på hur han lurade förståndshandikappade genom att säga att de var friska i benet när det i själva verket var i huvudet de var kass. Nej: Inte heller något annat kul eller "snällt".

Jag tänker på hur fromma prästerna är när det är dags att för att håva in pengar från giftassugna människor som vill ha ett trevligt bröllop. Vet ni vad jag mer tänker på? Jo det är alla jävla pedofilpräster som våldtar småbarn. Sen tänker jag på de sekter som kallar sig församlingar där de gifter sig inom familjen. Knutby någon?

Kolla hur dessa jäkla as genom alla tider har vanstyrt och tagit död på helt oskyldiga människor. Häxjakterna? Bålbränningarna.

Jag råkade se en blogg med kristet budskap "Tro och tänk". Tittade vilka som stod bakom den och fann... Samma efternamn, samma efternamn, samma efternamn och det får mig att tänka på Knutby och sekter.

Herrejävlar vilka spån de är de där som tror på vad någon pamp ville ha med i boken bibeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0