Magsjuk och huvudvärk

Fy fan. Alltså: Fy faaaaan! Igår fångades jag upp av min egen dumhet och högmodet satte fälleben på mig. Vad jag skriver om? Sprit. Brännvin. Sponken. *ULK* Det är nämnligen så att jag är världsmästare i "fullesjuka" och baksmälla (nej inte spanking) och därför har jag insett att jag inte ska dricka sprit i de mängder som kan ge mig "helvetessöndagar" längre. Förr var jag helt utslagen varje söndag efter lördagsutgången, men i takt med att årsringarna blev fler så vill jag tro att jag blev smartare och satte stopp för skiten. Jag var nära på absolutist och rörde inte sprit, öl eller vin på månader och därför mådde jag som en prins (förutom mina andra åkommor) när jag slog upp mina blå på helgmorgnarna. Igår gjorde jag misstaget att kanske inte ha så stor koll på vad jag hällde i mig samtidigt som jag hade haft migrän (allvar) under hela dagen. Idag förbannar jag mig själv! Fan jävla satans Björn Jeppsson!

Dock... Jag är ändå uppe nu och det är ett par timmar tidigare än beräknat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0