Wilma höll på att fälla ett rådjur i skogen...

Var i skogen hela eftermiddagen med Wilma och det var en händelserik runda. Vi kastade pinnar och kottar och då är hon helt i extas. Det blir nästan för bra för henne och det blir lite bett och påhoppningar från hennes sida. Sen badade hon i bäcken och jag trampade i en vattenpöl som var täckt med löv. Jag fick gå med en blöt sko i nästan två timmar och det var ganska obehagligt. Men men...

När vi hade gått en bit så fick jag syn på ett rådjur och tog fram kameran och fotade "Bambi". Wilma är inte så intresserad av fotografering så hon tog upp jakten på det stackars rådjuret. Det var inte långt ifrån att jag fått med mig ett rådjur hem...


Bildtext: "Bambi" innan Wilma fick korn på honom/henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0