Vad jag gör uppe?

Många undrar nog varför jag är uppe än och det finns det ett bra svar på. Det är nämnligen så att jag försöker bränna DVD-skivor i olika program och sedan jag fick min nya dator har det väl gått, ja sådär. På femton försök har jag lyckats med en skiva och det hände innan idag. Nu har jag höjt ribban (nej!) och konverterar AVI-filer till ett format så jag ska kunna se dessa filmer i min DVD. Själv är jag ganska pessimistisk till detta eftersom det tog mig drygt ett halvår innan jag kunde bränna en img-fil (nu stajlar jag lite med svåra termer) i ett lätt program.

Sedan är det ju så att jag fortfarande har ont i nacken och just nu har jag hittat en position i min soffa som kanske inte är så sovvänlig, men smärtvänlig, så jag stannar uppe ett litet litet tag till. Ok?


Kommentarer
Postat av: Broström

Köp en ny dvdspelare istället så slipper du alla bekymmer! haha. Det finns ju massvis med billiga spelare idag som klarar både avi och div x filmer. Värdelöst att sitta och konvertera filmerna ju! Med den takten du verkar förbruka skivor så lönar det sig snart med en ny spelare i vilket fall som helst!

2008-11-30 @ 10:41:47
Postat av: Jeppsson!!!

Det låter så rätt Broström, men det är för lätt. Vad ska jag skriva om när allt flyter? :-)



Helt ärligt: Jag ska införskaffa mig en ny DVD.



Ha det gött "broder" och passa dig för tomtenissarna....

2008-11-30 @ 12:34:52
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: Läsare

Eller så laddar du hem brännarprogrammet DVD Decrypter. Går ej att misslyckas. Ska man nu bränna så ladda ner filmer i IMG format och bränn i DVD Decrypter.



www.dvddecrypter.com

2008-12-01 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0