Sven-Erik på Matöppet är en hjälte

Föreståndaren för Matöppet har visat att han tar ansvar och jag högaktar honom för sitt beslut att inte sälja glasflaskor till personer under 18 år. Anledningen är att dessa jävla ungar krossar flaskorna på asfalten och hundarna och människorna kan skadas. Någon förälder hade börjat klaga över kollektiv bestraffning och jag slår vad om att denna förälder har den jävligaste ungen själv. Jag skulle vilja trycka in glasskärvorna mellan tårna på de som krossar flaskorna och jag skulle gjort det med glädje! Jävla pissungar!

Heja Sven-Erik!

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Oj oj oj,,,vad arg och bitter du låter.
Håller med dig om att det är helt oacceptabelt och att barnen borde få lära sig en läxa. Men det blir knappast bättre av din ide´ ;-)
Säkert har många av dessa barn redan ett helvete hemma. Det kan vara straff nog. Men det är klart att de får ju inte lära sig vad som är rätt och fel när de växer upp i en kass och sunkig miljö, kanske med föräldrar som är värre än de själva.
Men hur gör man då?
Ja, det är väl där de lärda tvistar. Straff eller morot?

2008-05-02 @ 21:25:41
URL: http://vindensmelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0