Nattligt liv i grannskapet

I natt vaknade jag av att någon skrek och slog på en dörr. Skitläskigt! Precis innan hade Wilma skällt och varit vansinnig så jag var lite rädd att det var här det var liv. Bättre var att det var i något annat hus det var väsen så jag slapp att bli ihjälslagen. Det hördes som en man i 20-30 årsåldern och han drog alla de fula orden innan han krossade en eller två rutor. Kanske man skulle ringt polisen? Jag gjorde som resten av svenskarna gör: Blandar mig utanför...

En sak som är jättebra är att Wilma börjat "vakta"om kvällar och nätter och ska jag vara ärlig så hade jag inte försökt ta mig in i detta hus. Hon både hörs och ser farlig ut! Duktig flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0